mobilkamera



Haha, så galet ful. Varken jag eller min vän Sandra förstår oss på det där med att ta kort i speglen, så en helt vanlig musik lektion drog jag fram min kassa mobil kamera och tog ett kort, ja ni ser väl hur lyckat det blev!

Jag hade iallafall en galet härlig dans lektion idag! Och imorgon blir det en runda på stan för att hitta presenter..sånt är jag verkligen inte bra på! förlåt för tråkig uppdatering idag, men bättre än inget! Vi hörs imorgon kära ni.. wait. Jag funderar också på att skapa en ny kategori om kläder eller vad man ska säga, haha. Fick ett tips ganska längesen att en tjej ville att jag skulle hitta billiga och bra kläder som är snygga (eller vad man ska säga?) tex från gina. Låter det lite bra?;) Nu ropar köket på mig!! (WOOW, vilken långt och ointressant inlägg!)

Kommentarer
Postat av: becka

vad snygga ni är! :D



jag tycker det var intressant inlägg, hahah :)

2010-04-21 @ 22:08:57
URL: http://beckaolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0