matilda



Matilda, Sverige. Galet konstig tjej som verkligen inte bryr sig vad människor tycker om henne, både dåligt och bra? Faller inte för grupptryck och tror inte på sånna som säger att dom alltid kommer finnas där för en och sen skiter i det. Hm.. jag har svårt att lita på människor, älskar att skratta åt allt och ingenting. Hatar att behöva sitta still. Går inte efter modet, jag är en sån som hellre klär sig i det man tycker är snyggt än att gå runt i något man inte tycker är snyggt bara för det är sä(e?)songens mode. Gillar den känslan man får när man har skrattat i minuter och inte kan andas. Mina bästa minnen jag har är de mästa från USA. Allt från att vakna upp och höra fåglarna kvittra till att somna i rummet som jag hade tusen planscher av min största idol just då. Jag har ingen så kallad bästa vän, men min närmaste vän är min syster. Enda sedan vi flyttade hem från usa har jag insett att Sverige inte är något för mig, tar varje dag som den kommer och väntar tills det blir USA eller något annat härligt land för mig! Jag är både lik och olik min syster. Vi båda är grymt barnsliga ibland, båda är fullständigt självständiga och jag tror att vi båda har blivit mycket mognare, modigare och mindre rädda för livet efter vi kom hem från USA. Som läget är nu, är jag beredd för allt som kommer komma och jag går efter den bästa inställningen som finns 
take no shit!

finns det något mer jag borde berätta Amanda?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0