PALLADIUM 700kr




Säljer mina palladium pga. dom inte används av mig tyvärr. Jag ångrar absolut inte att jag köpte dom eftersom dom är riktigt snygga, haha. Jag säljer dom för 700 nya priset var 800. Har bara använt dom två-tre gånger och därför är dom lite smutsiga men eftersom dom är vita blir dom det lätt. Om någon är intresserad kommentera eller kontakta mig via min email: [email protected] Ni kommer inte ångra er om ni köper dom, super sköna och snygga! Dom går att knäppa upp och ner osv. Hoppas någon är intresserad så ni får dessa skor att älska plus så dom inte behöver stå i min garderob livet ut!

Kommentarer
Postat av: TILDA

snälla länka till eran nya blogg (A)

2010-08-28 @ 20:47:53
URL: http://ttildaes.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken storlek är det? :D

2010-09-01 @ 18:27:51
Postat av: rodja

vad är det för storlek? finns de kvar? :)

2011-01-02 @ 00:47:19
URL: http://rodjaochbea.blogg.se/
Postat av: Julia

Vart har du köpt dom någonstans? :)

2012-03-25 @ 22:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0