<3

Dear sissy, jag forstor precis hur du kanner dig, for jag fattar inte hur jag orkade med skolan forra oret, och detta oret ar jag sloare en nogonsin!mitt providag gick inte so bra, vilket inte ar so konstigt do mina tankar var po helt andra stallen.. men som tur ar slutar jag kvart i 1 dom kommande 3 dagarna.  men so ska det rgena igen. nu ar jag hemma hoss Mark, har precis kollat po Secret life och tankte lasa lite innan jag lagger huvudet po kudden for att nana. ojj vad kallt! jag vet inte om jag hade klarat av kylan. jag har blivit so bekvam av mig att jag inte klarar av att frysa! designen ar bra. imorgon kanske jag lagger upp en dagens, speciellt eftersom det inte blev nogon bild idag! jag funderar fortfarande om nar jag ska komma hem till Sverige, om inte i borjan av Juni blir det tidigare, hmmm..

love you!sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0