Dear Amanda,



Resan gick bara bra, nu sitter jag i mitt rum med tusen meter snö utanför, nästan. Jag saknar dig, jätte mycket. Det är konstigt nog svårt att va här i Sverige..det känns inte bra. Men jag får hålla ut, försöka klara mig iaf. tills du kommer hem igen. Alla kläder är inpackade i min garderob nu och så fort jag öppnar den känner jag din lukt det är konstigt va? Mina ögon är halvt stängda men ''reglerna'' är att jag inte kan sova än, då kommer jag inte komma in i svenska tiden. Nu ska jag städa upp alla kläder som jag slängde på min säng för jag vet inte 4 timmar sen?

Love (you) always, din syster.

ps. designen, den ska fixas..jätte snart. Imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0