Dear Matilda,


gud vad skönt det låter med snö! Ni måste ha magi,för veckorna innan ni kom regnade det konstant här och när ni kom blev det riktigt varm och skönt, riktigt California weather. men nu när ni har åkt  hem har det börjat regna igen. suck! nu sitter jag i mitt rum på Peninsula point drive, klädd i trasiga mjukisbyxor, min lady gaga concär tröja,håret uppe i en flötig bun, ja som sagt behöver jag en lång dusch! Jag har nu fixat de bästa låtarna från Dear John's soundtrack (http://dearjohnsoundtrack.com/), Moon och paperweight spelas om och om igen,och Marabou daim choklad är proppat i min mun, literally. . Jag lyckas också plugga mitt i detta, Chemistry provet är imorgon, en lektion som jag har mitt första IG i. men detta beror bara på att jag inte har brytt mig så mycket detta året, något jag aldrig har gjort innan. så nu i slut ändan är det väll bara att ta i och börja om igen, eller vad tycker du syrran?. ne nu får jag allt ta och duscha.

love (you) always, din syster

P.S vi måste också komma fram till vilken storlek vi ska ha på bilderna, vad tycker du?(nu körde jag 600)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0