Grattis po fodelsedagen!


idag fyller mamma or!grattis mamma jag alskar och tenker po dig, jag skickar till och med lite positiv healing;) jag blev jatte sur for jag tenkte legga up min favorit bild av henne men jag hittar den inte:(i gor kvall okte jag och mina kompisar ner till Cannery Row der vi koppte glass och vandrade po stranden under en full mone! det var jette mysigt (eftersom mitt inlagg var so trokigt googlade jag denna bilden fron stranden,haha!). idag har det regnat. borjade med sol men precis ner jag skulle surfa borjade det att regna och min lilla granne Ryan chickened out. nu er det lordags kvall och ikvell hender det inte so mycket just nu. so nu blir det tv med min pojkvenn. pusspuss matilda!
P.S grattis Tony.H po "fodelsedagen" du med! :)

/amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0