Seaside







Vakna till solen, kunna gå i bara en tröja klockan 10 på kvällen, få se min syster spendera tid med sin kärlek, kunna gå ner till stranden, gå runt i klänning utan att frysa, ligga ute i solen och läsa, somna med ett leende på läpparna. Ja, det är inte så svårt att sakna stället som jag trivs bäst i.

Blogg.se dödar kvaliten på bilderna, plus jag börjar bli som min underbara far, lägger up massa bilder på vågor!

nu blir det plugg för min del, mer bloggning imorgon!

jag älskar dej amanda

Kommentarer
Postat av: Benne

Fantastiske bilder :) Jeg savner Monterey.....

2010-02-25 @ 15:42:55
Postat av: Elsa

Hej jättefin blogg ;)



hur gamal är din syrra ?



KRAM

2010-02-27 @ 12:17:04
URL: http://elsacc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0