so naive.


Dear tuld
,;)
nu har jag pluggat matte i ca.2½ timmar,no lie! men det kändes som en halvtimma. gud så sönt när matte är roligt! mm,jag funderar på att åka hem nu snart hela tidentill Sverige altså. men det är lättare sagt än gjort. jag har det ändå bra här. det känns bara så himla tomt utan min familj. det är inte det samma. gud då, idag lilla matilda så sprack mina svarta jeans. tack o lov upptäckte jag detta innan jag gick ut för rast,haha gud hela min skinka visades . som tur var hade jag med mig extra jeans, vilket jag aldrig annars har, snacka om ödet, in a weird way. right? så iaf, dagens blir utan ben då jag inte alls matchade efter second period(andra lektionen).
nu ska jag till min boyfriend, ha en bra dag syrran! love you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0