.



Dear Amanda, musik spelas och jag sitter och fryser ny duschad och i mina pink mys byxor. Skolan dödade mig idag, jag vet inte hur jag har klarat mig där innan. På ett sätt fick resan till Cali mig lyckligare men endå ledsnare. Åh, jag önskar att vi bara kunde spola tillbaks tiden i tre år eller vad det nu är och börja om på nytt där, i mina öron låter det ganska underbart. Det måste va något med våran familj huh? en vecka sol med oss fick du iallafall! Fast desutom tror jag att det är bättre med regn än snö, det är bara kallt nu..hörde att det skulle bli -20 grader i veckan?!?
dom låtarna, dom bästa enligt mig med. Får mig o tänka på dig. Jag vet inte hur vi ska göra med designen, blir det bra så här? Förresten, vi får nog dra igång med lite outfits och sånt skit med, eller vad säger du?

nu ska jag börja plocka mina kläder som ligger på min säng..igen!

Jag älskar dej.

ps..när är det du kommer hem nu då?

ps2. Jag ska fixa bilder/bilden på sidan imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0