PALLADIUM




Jag måste erkänna att jag har haft det riktigt jobbigt att lämna mina docs hemma, eftersom jag trivs bäst med dom på fötterna svider det lite i mitt hjärta när värmen visar sig och det är näst in till omöjligt att gå runt i ett par grova kängor. Här är mina sommar skor som är ersättningarna för mina docs...dom mer än duger, går o vika upp och ner, upp och ner. Ja ni hajjar. Jag gillar dom grovt mycket, grovt som grovt bröd.WORD. På tal om annat uppdateringen har varit riktigt kass, istället för att sitta inne vid datan har jag badat i havet i timmar, suttit på stranden på kvällen och grillat, legat i solen och ja, ni vet la vad man gör på sommaren..VÄDRET HAR VARIT RIKTIGT BRA! Hur uppdateringen blir framöver vet jag inte, det återstår att se men både jag och min syster har bättre saker för oss när solen hälsar på.
So long, xoxo M


Ps. gissa vad som kom i posten i dag? min virkade klänning..känner redan på mig att det blir en favorit.yay.

Kommentarer
Postat av: F I L I P P A

vart har du köpt dom? letade efter sånna i stan :D

2010-07-05 @ 23:19:27
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: micki

Dom där skorna är ruskigt snygga! Har varit nära på att köpa mig ett par själv flera gånger.

2010-07-06 @ 23:00:21
URL: http://mickicasas.blogg.se/
Postat av: Lisa:)

Vart köpte du dom? ;)

2010-07-07 @ 09:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0