22:36

I brist på bilder och annat blir detta ett inlägg med bara text . Vi kan börja med att säga att jag och min syster har ett ''projekt'' vi håller på med som snart kommer visas i bloggen, och vi hoppas att alla ni kommer ''delta'' i det. Sen kan jag säga att min plånbok kommer blir några hundralappar fattigare och tunnare då den klänningen jag har väntat på så länge äntligen finns i min storlek och är på rea ++++++ på det! Nu är det snart midsommar och det känns fortfarande inte som att sommaren riktigt har kommit igång än solen går i moln och tom. försvinner så fort den kommer ut..okej inte riktigt så är det. Nu när det är lov och sommar osv. känns det ju halvt som att bloggen försvinner åt sidan men vi ska försöka så gott som möjligt att få igång den extra mycket, men ni borde vara ute i solen (om den nu är ute) och njuta ändå istället för att sitta fastklistrade vid era datorer!;) Nu ska jag klistra fast mig vid min dator (haha) och kolla på pretty little liars..Vi hörs imorgon med uppdatering! PUSSSSSSSssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0