grått grått grått grått och grått!



jag går jämt och ständigt runt och hoppas på att vädret ska bli bättre att alla moln ska bli blåa och att solen ska lysa upp Borås, men igen och igen blir jag besviken. Efter att ha suttit och skrubbat bort målafärg i femtio minuter non-stop gör min tumme ont och mitt huvud som alltid värker, värker nu med. Fan att det är så mycket problem nu, jag borde egentligen vara skit glad och skutta runt men det är ju riktigt svårt när det inte ens finns någon sommar känsla i mig eller Borås, men ändå om två dagar är det sommarlov tio hela veckor av att bara sova ut, gå och lägga sig sent, äta gott, ligga i solen och ta det lugnt...........det känns faktiskt bra. Nu ska jag skutta över till min favorit granne!

ps. bilden ser så sjukt rolig ut, haha vart är halsen..titt ut

Kommentarer
Postat av: johanna ryrleeen

hahahahahahahaha titt ut!

2010-06-08 @ 22:53:32
Postat av: SIDEKICK

fan vad fin/vacker/söt/gullig du är ALLTID!!!!!!!!

2010-06-09 @ 18:04:27
URL: http://rebeckaolund.blogg.se/
Postat av: sonia

lägger du ner din blogg tar jag självmord!!

2010-06-09 @ 22:31:02
URL: http://soniaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0