23 mars, 15:42





Egentligen inget som är värt att vara med på bild, men alla inlägg blir ju utan bilder så det känndes lite nödvändigt (anledning till att det blev webcam bilder är för att min kamera har noll batteri och jag orkar inte leta efter laddaren!) AMANDA hälsade till mig imorse att hon aldrig har tid att blogga men att hon ska försöka få lite mer tid, hon har ju spring break i solen klart man inte vill sitta vid datan då! För min del så är ju vädret tråkigt, det har regnat och blåser men det är la ännu ett tecken på att våren är på väg! Jag har en hel hög med läxor som behöver göras så jag ska trippa ner till köket och göra mat sedan blir det plugg för fullt! ´

ha det bra!

Kommentarer
Postat av: lovisa

du,fina kläder...snygghet alltsammans!

<3

2010-03-23 @ 18:28:15
URL: http://loovisal.blogg.se/
Postat av: lovisa

dina kläder*



fast du har ju fina kläder:)

haha, slugt

2010-03-23 @ 18:28:56
URL: http://loovisal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0