a new kind of love.


sprang in i denna på marshall. matilda&mamma, ni vet hur bra den affären kan vara ;).

först av allt. Matilda, jag håller med. kommentarerna ger en suget av att blogga, speciellt då man har är jäkligt busy schedule. men jag kommer fortsätta att blogga. till dig&familjen plus alla mina kära vänner. vilket påminnde mig. JUSTIN du ringde en perfekt tid .men jag hade haft en simtävling , så jag var i en död sömn. i helgen kan du ringa på din sena eftermiddag/kväll för då är jag vaken :) .

matilda, blogga blogga blogga. jag älsakr att läsa dina inlägg. det får avståndet att kännas en liten bit kortare. och tiden går lite, lite fortare. jag älskar dig! pretty please, for me (puppy face)  

till josie, nej. det är denna bloggen jag kommer blogga från nu. inte Amandacali längre :)

Kommentarer
Postat av: a l e x a n d r a

SNYGGT!!

2010-03-14 @ 01:23:56
URL: http://alexandradr.blogg.se/
Postat av: julia!

babyboo, jag vet inte om du svarat på mitt mail än, för jag har inte fått något svar nämligen;) men vill bara säga att jag älskar dig!<3

2010-03-16 @ 21:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0