GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS!


Åh, min syrra 17. Det är fan otroligt. Du är den bästa, jag vet inte ens hur jag skulle kunna förklara hur bra du är Amanda. Du är som pappa, du bryr dig om andra, du tar andra före dig och du är så god hjärtad (jag har ingen som helst aning om det finns något som heter så!) Du är värd bara det bästa, inget mer. Även om vi är så långt bort ifrån varandra är du en av dom få bästa i mitt liv, och det känns som du är rätt här vid mig. Jag har alltid önskat och kommer alltid önska att jag va som du. Va så vacker, ha sån personlighet, våga allt och mest av allt veta att men är en sån jäkla bra person! Du har funnits för mig igenom allt. Du klarar allt. Amanda, jag avgudar dig.

Du är världsbäst och jag älskar dig!

PS. MASSA TUSEN KRAMAR FRÅN HELA FAMILJEN, VI ÖNSKAR DIG ALLA EN BRA FÖDELSEDAG. DU ÄR SAKNAD.

VI ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: tilda lundebrg

grattis amanda, hoppas att du har haft en toppen dag! <3

2010-03-18 @ 07:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0