heyy



gammal ful bild, men jag har absolut inget ork att ta någon ny och denna låg i arkivet.
Amanda, jag orkade inte logga in och blogga igår. Men jag ville säga grattis till dig och Mark, två hela år ni är helt klart otroligt bra tillsammans! Jag hoppas att du har det bra speciellt när jag fick reda på att du skulle åka till L.A gud, så kul! som tur är börjar snön gå bort tror jag, då blir det vår! Det är ju söndag nu, slapp dagen och det är exakt det som händer för mig. Jag ligger halv död i min säng och lyssnar på musik. Snart ska jag upp och börja plugga och sånt tråkigt..det är dels det söndagar är till för. Jag saknar dig, vi hörs snart!

Kommentarer
Postat av: BECKA!

bilden är fin! :)

2010-03-21 @ 21:28:15
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: Lisa

Heeejjjsssaan, bra blogg. verkligen!



jag undar hur mkt pengar du spenderar i månade ??!?!?!?!??!? jag såg att du itne visste innan i ett annat inlägg, men snälla säg! :D



KRAMIS

2010-03-22 @ 16:51:28
Postat av: Johanna Ryrlén ;)

Nemen hallå, om hon skriver att hon inte vet så vet hon ju inte? =)

HAHHAHHAHHAHHAHAHHAHHAHA förlåt jag var bara tvungen att skriva det :)

2010-03-22 @ 22:17:03
Postat av: Lisa

men jag tänkte att hon kanske kunde säga ungefär.... ?



och vfr ska du bry dej cp unge ?

2010-03-25 @ 15:05:16
Postat av: Johanna Ryrlén ;)

nemen oj, här går vi in på starka ord!

Jag är cp...du vet lite lätt sådär vid sidan om ;)

bara att gilla tjejen eller vem är du? OCH HON KAN JU INTE SÄGA UNGEFÄR NÄR HON INTE HAR EN JÄVLASTE ANING!!!! SLUTA LÄGG DEJ I ANDRAS MONEYLIFE!!!!

2010-03-26 @ 19:20:15
Postat av: lisa

hur vet du att jag är en tjej, elr ett barn över huvudtaget... ? ;)

2010-03-27 @ 12:49:15
Postat av: Johanna Ryrlén ;)

det var ju därför jag frågade, Vem är du? :) och jag gissar på att du är en tjej eftersom du heter Lisa i kommentarsfältet :D

2010-03-27 @ 16:37:04
Postat av: lisa

ja men det kanske inte är mitt riktigt namn... ;)



men du, förlåt för allt. detta är bara töntigt



cya

2010-03-27 @ 17:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0