såja

Klart som fan att vi bloggar för varandra, och egentligen bryr jag mig inte om kommentarer men kommentarer ger ju ett extra litet push för att blogga.

Amanda, jag har legat hemma i två dagar nu. Mat förgiftning som nu våra föräldrar tror att det är. Mår bättre nu, som tur är och idag blir det nog en fika på stan med mamma. Jag är så grymt avundsjuk på dig, jag skulle göra allt för att komma bort ifrån sverige och snön. Jag är också grymt glad för din skull, fyfan vad härligt att du har hittat något du gillar!

nu ropar mamma på mig, jag måste hoppa in i duschen innan vi åker och fikar med sussi..haha jag med dom?

Aja, vi hörs snart igen. Jag älskar dej amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0