21:35 10 maj 2010 av Matilda



Oj hallå! Börjar verkligen bli glest med uppdatering och bilder men sommarlovet närmar sig och det är inte jätte mycket tid som spenderas vid datorn! mitt te tog precis slut och exakt nu spelas Pearl Jam igenom mina högtalare, kvällar är en jäkla bra tid på dagen! Har tyvärr inget spännande att dela med mig eller några bilder, men sånt kommer la lite mer med tiden framöver, haha då jag för tillfället är lite för lat att dra upp kameran! Detta blir ett meningslöst inlägg men jag tänkte dela med mig några ord till er alla. Det får bli lite bilder och skit imorgon, nu ska jag måla mina naglar (det är jag väldigt dålig med!) haha. Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0