i bet you look good on the dancefloor


fin fina Jasmine på fiket

söta Jossan

Fanny, en riktig goding!

Denna bjuder jag verkligen på, haha.

Sedan drog vi vidare till parken och satt på våra jackor i solen.

riktigt seriös...

Och här är min absolut närmaste vän, Nathalie. Den bruden är riktigt jvla fin!

Vilken härlig dag jag har haft, vädret har varit toppen och jag har spenderat dagen med fyra goa och fina tjejer! Vi började med tant grön och en massa paj och annat sedan blev det att ligga i solen med musik tillslut gick vi en väldigt lång väg i värmen till en fotbolls match. Nu ska jag börja packa upp alla mina kläder, det jag fortfarande inte gjort sedan jag kommit hem. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0