until we bleed


Lite halv dålig dag, mina nycklar tappades och med det cyklade jag och nathalie på en och samma cykel som inte bara är trög men riktigt jobbig med, plus i regnet och kylan till skolan och stan(ja, enligt nathalie såg jag ut som en legist(även om hon inte vet vad det är) solglasögon på en svart mössa min skinnjacka och docs!) , när vi äntligen hittade dom (JA! snacka om tur!) belönade vi oss med subway + en av deras livsgoda kakor. Nu sitter jag här med händerna ganska fulla med plugg och är trött efter en lång dag. Men efter detta inlägget om min och Nathalies mycket jobbiga och roliga resa säger jag godnatt och lovar roligare uppdateringar framöver!

Kommentarer
Postat av: nattis

hahaha hemsk bild! då vi var som tröttast! haha, jaja det var dagens träningspass;) i love you

2010-05-04 @ 22:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0